VÅRKÄRLEK

HAR KUNNAT LIGGA I SOLSTOL OCH SOLA NOSEN TVÅ DAGAR I RAD. Hur bortskämd blir man? Våren måste vara den årstid där jag har som mest känslor i kroppen min. Pirrig, spattig, lycklig, gladig, rolig, solig, inspirerig.

Blir genuint jävla lycklig av solen. AHHHHHHHHHHHHHH
Har inte gjort mycket idag, men ändå varit helt tillfreds. Brukar bli svinstressad av att inte göra något. Pulsen ökar och jag blir helt stirrig och benen börjar rycka. Har bah legat hela dagen och lyssnat på musik, pratat med farmor och mormor, ätit kiwi och tittat på himlen.
Eftermiddagen blev lite kaotisk och konstig och antar att jag fortfarande är ganska chockad. Kör på mottot: personlig, inte privat. Ber till vädergudarna att allting blir bra. Och att solen fortsätter skina fram till november.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0