LÄNGTAN

Vad jag längtar hörrni.
Okej att det är internationella kvinnodagen idag, men känner mig ganska så ostark och powerful, och istället trött, sjuk och längtig.


Går hela tiden och tänker:

"För ett år sedan var jag på safari"

"För ett år sedan var jag på vänskolan nu"

"För ett år sedan spelade vi fotboll mot alla barnen på skolan"

"För ett år sedan åt jag torkat kött i mörkret bland alla lejon och elefanter"

"För ett år sedan fick jag ett fint brev av en elev"

"För ett år sedan stångades vår båt av flodhästen"

Längtar tillbaka och blir deprimerad över att jag antagligen aldrig kommer göra en liknande resa igen.

VAD SKA JAG GÖRA AV MED MITT LIV?


Är superglad för jag har fått heltid på ett jobb jag stormtrivs på. Älskar mitt lag och fotbollen. Men vill göra så mycket och nojar SOM FAN över att jag börjar bli gammal. Jag menar, egentligen är 20 ingen ålder.

Det jag ville komma till var att det ska bli kul att komma iväg till London, istället för att längta tillbaka eller framåt i tiden istället kunna njuta av en långhelg i en av värlens bästa städer. Oj vad jag ska shoppa, fika, titta på människor, lukta, fota, mysa, njuta, prata engelska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0