CURLY SUE

(Nej, är inget Takida-fan)

Sitter och lockar håret bara. När jag skriver så klämmer jag locktången mellan låret (och det andra låret).
Det stod mellan locka och tvätta, och just idag kände jag att locka var det enda rätta.
Egentligen hatar jag hur det blir perfekta lockar, men jag får väl "klä ner" det med.. mysiga sockar.
Hatar även hur det känns som håret bränns sönder, att det är alldeles torrt. Som om jag bränner mina arma hårstrå bort.


Men ska man vara snygg får man lida pin, det sa mamman till dottern sin. Idag bojkottar vi Wallander och tittar istället på the Proposol på kanal fem, den går SÅ MYCKET BÄTTRE hos mig hem.

TREVLIG SÖNDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0